Poslovna etika
Овај предмет
приказује утиај економских одлука на етику и развија моћ студената да
анализирају и описују етичку димензију оваквих одлука. Током ових предавања,
студенти ће бити подстакнути да: 1) усвоје вештине препознавања и решавања
етичких питања у пословању, 2) подигну свест студената и подстакну их да
критички преиспитају сопствени систем вредности и 3) цене улогу индивидуалних
вредности у пословном окружењу и на радном месту.
Курс је састављен од теоријских предавања усмерена
да прикажу студентима различите етичке проблеме и могуће дилеме које се јављају
у пословном окружењу. Наглашене су основне поставке теорије нормативне етике као
основе за успешно морално расуђивање. Разматрају се и основна филозофске етичке
теорије и њихова примена у бизнису. Приказани су и бројни случајеви практичне примене
етике у обављању индивидуалних пословних активности, а које су последњих година
популарне: етика у преговарању, појава узбуњивача, приватност података, сукоб интереса
и дискриминација. Опште теме које се изучавају односе се на: корпоративну друштвену
одговорност, еколошку етику, етику у односима с јавношћу и сл.